0 محصولات
نمایش سبد خرید
گارانتی دلتوس شیراز

گارانتی دلتوس (دلتا همراه پرداز شرق)
شرکت دلتوس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرد. مدیر و موسس این شرکت مهندس فرخ اسکندری نژاد است که از مهندسین باتجربه در زمینه بازرگانی و خدمات کامپیوتر می باشد.
دلتوس برای فعالیت های خود دارای مجوزهای رسمی از سازمان حمایت از مصرف کننده و وزارت صمت می باشد، که در سایت www.irangs.ir و در سامانه جامع گارانتی ثبت و به عنوان شرکت ارائه دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش گوشی های تلفن همراه و رایانه معرفی شده است.
شرکت دلتوس در بخش گارانتی و خدمات تلفن همراه مدل های ذیل را تحت پوشش خود دارد:
Apple – Samsung – Xiami – Huawei
همچنین در بخش گارانتی و رایانه همراه (لپ تاپ) مدل های ذیل را تحت پوشش خود دارد:
Apple – Lenovo – Microsoft -Dell – Hp – Asus – Acer – Sony
مجوز صادر شده پس از ارزیابی های بسیار دقیق و فشرده از سوی شرکت بازرسی انجام گرفته و بدان معناست که شرکت دلتوس در جهت واردات و خدمات محصولات ذکر شده تجربه و کارایی لازم را دارا می باشد، چرا که مجهز به بانک قطعات، ابزار تعمیرات تخصصی، فضای مناسب جهت پذیرش مشتریان واحد کنترل کیفیت و نیز سامانه جامع نرم افزاری مناسب و نمایندگانی در سراسر کشور می باشد.
اطلاعات بیشتر در مورد دلتوس:
-
داشتن مجوزهای خدمات و فروش در زمینه های گوشی تلفن همراه، رایانه همراه و قطعات مربوط به آن از اتحادیه فن آوران و رایانه و نیز اتحادیه مخابرات؛ جز افتخارات و اعتبار این شرکت می باشد.
-
داشتن سابقه عضویت شورای عالی انفورماتیک و سازمان نظام صنفی.
-
داشتن تجربه و سابقه طولانی در زمینه واردات کالا و خدمات پس از فروش از دیرباز تاکنون.
-
داشتن توانایی و مجوز برای پیمانکار بودن و ارائه گارانتی از طرف وزارت صمت به شرکت هایی که دفتر خدمات نداشته و مکملی برای واردات و گارانتی کالاهای آنها می باشد.
-
دلتوس با کمترین شکایت از مشتری سابقه درخشانی در اتحادیه ها و سازمان حمایت از مصرف کننده را دارا می باشد.
-
دارا بودن نیرو های متخصص در تمامی بخش ها و بروز بودن دانش و مهارت افراد.
-
داشتن چندین سال سابقه به عنوان تنها دفتر گارانتی سونی در ایران و آموزش تیم فنی این شرکت توسط کادر شرکت سونی از کشور انگلستان و تجهیز ابزار آلات تخصصی (قبل از قانون رجیستری)
-
دارا بودن مقام در لیست ۵ شرکت نخستین که مجوز خدمات محصولات اپل و سرفیس را در ایران کسب کردند.
-
وارد کننده قطعات اورجینال با کیفیت.
-
دلتوس مفتخر است که تعهد گارانتی تعمیرات شش ماهه برای مشتریان خود لحاظ می کند.
موارد و مقررات گارانتـی دلتوس:
-
همراه داشتن کارت گارانتی در هنگام مراجعه به مراکز تعمیرات دلتوس الزامیست.
-
باتری، شارژر، کابل و وسایل جانبی دیگر مانند قلم، هندزفری، صفحه کلید و بند ساعت شامل گارانتی نمیباشند.
-
هر گونه مشکل فنی و ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی، نفوذ مایعات و نوسانات برق رخ داده باشد شامل گارانتی نمیباشد.
-
مخدوش شدن هولوگرام و عدم تطابق اطلاعات محصول با اطلاعات ثبت شده در سایت گارانتی دلتوس باعث ابطال گارانتی میگردد.
-
آثار باز شدن، تعمیر کالا و هرگونه ارتقای سیستم توسط افراد غیر مجاز باعث خروج محصول از گارانتی میگردد.
-
نصب نرمافزارهای غیر اصل، روت کردن، جیلبرک کردن، استفاده یا نصب غیر صحیح قطعات و لوازم جانبی غیر استاندارد باعث ابطال گارانتی میگردد.
-
استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد مانند باتری، شارژر، پاوربانک و…. که به محصول آسیب برساند شامل پشتیبانی رایگان نخواهد بود.
-
وجود برخی نرمافزارهای امنیتی و یا همچنین وجود مشکلات در حسابهای کاربری امنیتی مانند اپل آیدی، آیکلود، گوگل اکانت و … باعث خروج محصول از گارانتی میگردد.
-
در طول دوره گارانتی، درصورتی که محصول توسط کارشناسان فنی دلتوس غیرقابل تعمیر تشخیص داده شود و یا محصول مربوطه حداکثر تا مدت زمان ۱۵ روز کاری برای گوشی تلفن همراه و یا ۳۰ روز کاری برای دیگر محصولات رفع عیب نگردد، دستگاه تعویض خواهد شد. درصورت موجود نبودن مدل اصلی دستگاه، مـدل جدید با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه میگردد.
-
طبق استاندارد جهانی وجود یک پیکسل تاریک و یا روشن و همچنین ۳ تا ۵ پیکسل رنگی در صفحه نمایش محصول عیب محسوب نمیشود.
-
حفظ اطلاعات شخصی، مشکلات نرمافزاری و یا سیستمعامل به عهده مشتری میباشد.
-
در خصوص گارانتی هارد، هرگونه آسیب ظاهری، شکستگی، ضرب خوردگی، تغییر شکل، جای پیچ، تاب خوردگی، آسیب به برد هارد، سولفاته شدن و هرگونه صدمات فیزیکی باعث ابطال گارانتی می باشد.
0