0 محصولات
نمایش سبد خرید
گارانتی دلتوس شیراز

گارانتی دلتوس (دلتا همراه پرداز شرق)
شرکت دلتوس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرد. مدیر و موسس این شرکت مهندس فرخ اسکندری نژاد است که از مهندسین باتجربه در زمینه بازرگانی و خدمات کامپیوتر می باشد.
دلتوس برای فعالیت های خود دارای مجوزهای رسمی از سازمان حمایت از مصرف کننده و وزارت صمت می باشد، که در سایت www.irangs.ir و در سامانه جامع گارانتی ثبت و به عنوان شرکت ارائه دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش گوشی های تلفن همراه و رایانه معرفی شده است.
شرکت دلتوس در بخش گارانتی و خدمات تلفن همراه مدل های ذیل را تحت پوشش خود دارد:
Apple – Samsung – Xiami – Huawei
همچنین در بخش گارانتی و رایانه همراه (لپ تاپ) مدل های ذیل را تحت پوشش خود دارد:
Apple – Lenovo – Microsoft -Dell – Hp – Asus – Acer – Sony
مجوز صادر شده پس از ارزیابی های بسیار دقیق و فشرده از سوی شرکت بازرسی انجام گرفته و بدان معناست که شرکت دلتوس در جهت واردات و خدمات محصولات ذکر شده تجربه و کارایی لازم را دارا می باشد، چرا که مجهز به بانک قطعات، ابزار تعمیرات تخصصی، فضای مناسب جهت پذیرش مشتریان واحد کنترل کیفیت و نیز سامانه جامع نرم افزاری مناسب و نمایندگانی در سراسر کشور می باشد.
اطلاعات بیشتر در مورد دلتوس:
داشتن مجوزهای خدمات و فروش در زمینه های گوشی تلفن همراه، رایانه همراه و قطعات مربوط به آن از اتحادیه فن آوران و رایانه و نیز اتحادیه مخابرات؛ جز افتخارات و اعتبار این شرکت می باشد.
داشتن سابقه عضویت شورای عالی انفورماتیک و سازمان نظام صنفی.
داشتن تجربه و سابقه طولانی در زمینه واردات کالا و خدمات پس از فروش از دیرباز تاکنون.
داشتن توانایی و مجوز برای پیمانکار بودن و ارائه گارانتی از طرف وزارت صمت به شرکت هایی که دفتر خدمات نداشته و مکملی برای واردات و گارانتی کالاهای آنها می باشد.
دلتوس با کمترین شکایت از مشتری سابقه درخشانی در اتحادیه ها و سازمان حمایت از مصرف کننده را دارا می باشد.
دارا بودن نیرو های متخصص در تمامی بخش ها و بروز بودن دانش و مهارت افراد.
داشتن چندین سال سابقه به عنوان تنها دفتر گارانتی سونی در ایران و آموزش تیم فنی این شرکت توسط کادر شرکت سونی از کشور انگلستان و تجهیز ابزار آلات تخصصی (قبل از قانون رجیستری)
دارا بودن مقام در لیست ۵ شرکت نخستین که مجوز خدمات محصولات اپل و سرفیس را در ایران کسب کردند.
وارد کننده قطعات اورجینال با کیفیت.
دلتوس مفتخر است که تعهد گارانتی تعمیرات شش ماهه برای مشتریان خود لحاظ می کند.
موارد و مقررات گارانتـی دلتوس:
همراه داشتن کارت گارانتی در هنگام مراجعه به مراکز تعمیرات دلتوس الزامیست.
باتری، شارژر، کابل و وسایل جانبی دیگر مانند قلم، هندزفری، صفحه کلید و بند ساعت شامل گارانتی نمیباشند.
هر گونه مشکل فنی و ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی، نفوذ مایعات و نوسانات برق رخ داده باشد شامل گارانتی نمیباشد.
مخدوش شدن هولوگرام و عدم تطابق اطلاعات محصول با اطلاعات ثبت شده در سایت گارانتی دلتوس باعث ابطال گارانتی میگردد.
آثار باز شدن، تعمیر کالا و هرگونه ارتقای سیستم توسط افراد غیر مجاز باعث خروج محصول از گارانتی میگردد.
نصب نرمافزارهای غیر اصل، روت کردن، جیلبرک کردن، استفاده یا نصب غیر صحیح قطعات و لوازم جانبی غیر استاندارد باعث ابطال گارانتی میگردد.
استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد مانند باتری، شارژر، پاوربانک و…. که به محصول آسیب برساند شامل پشتیبانی رایگان نخواهد بود.
وجود برخی نرمافزارهای امنیتی و یا همچنین وجود مشکلات در حسابهای کاربری امنیتی مانند اپل آیدی، آیکلود، گوگل اکانت و … باعث خروج محصول از گارانتی میگردد.
در طول دوره گارانتی، درصورتی که محصول توسط کارشناسان فنی دلتوس غیرقابل تعمیر تشخیص داده شود و یا محصول مربوطه حداکثر تا مدت زمان ۱۵ روز کاری برای گوشی تلفن همراه و یا ۳۰ روز کاری برای دیگر محصولات رفع عیب نگردد، دستگاه تعویض خواهد شد. درصورت موجود نبودن مدل اصلی دستگاه، مـدل جدید با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه میگردد.
طبق استاندارد جهانی وجود یک پیکسل تاریک و یا روشن و همچنین ۳ تا ۵ پیکسل رنگی در صفحه نمایش محصول عیب محسوب نمیشود.
حفظ اطلاعات شخصی، مشکلات نرمافزاری و یا سیستمعامل به عهده مشتری میباشد.
در خصوص گارانتی هارد، هرگونه آسیب ظاهری، شکستگی، ضرب خوردگی، تغییر شکل، جای پیچ، تاب خوردگی، آسیب به برد هارد، سولفاته شدن و هرگونه صدمات فیزیکی باعث ابطال گارانتی می باشد.
0
